Pomagamy optymalizować oferty i działania marketingowe
małych i średnich przedsiębiorstw.

 

Promoskop specjalizuje się w trzech podstawowych obszarach:

  • strategie Go-To-Market
  • zarządzanie marką i produktem
  • segmentacja klientów i budowanie relacji

 

Agencja oferuje również usługi w zakresie:

  • analizy wykonalności projektów i oceny szans rynkowych
  • audytu prowadzonych przez Klienta działań marketingowych, wraz ze wskazaniem miejsc wymagających usprawnień
  • kompleksowych analiz porównawczych: oferta Klienta vs. rozwiązania konkurencji (produkty, systemy sprzedaży, ceny i polityka rabatowa, obsługa klienta, itp.)
  • marketingu internetowego: budowanie tuneli sprzedażowych, e-mailingi, generowanie leadów
  • content marketingu: usługi copywriterskie, prowadzenie blogów, profili w mediach społecznościowych, przygotowywanie i dystrybucja newsletterów (również w formie drukowanej)

 

Promoskop